Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|
Choose an application
De Vlaamse communicatieadviseur geeft adviezen voor een vlotte communicatie met 'reuzen' (CEO's van grote bedrijven, ondernemers, politici, enz...) in hun taal, met hun accenten en met de juiste focus. Hij baseert zich daarbij op zijn ervaring als medewerker van een aantal leidersfiguren, waaronder topmanagers en verschillende eerste ministers.
Gesprekstechnieken. --- Leidinggeven. --- beleidsvoering --- communicatievaardigheden --- Mass communications --- Vaardigheden talenten zelfontwikkeling zelfontplooiing creativiteit success --- BPB0911 --- 695 Communicatie --- communicatie --- management --- 005.57 --- gesprekstechnieken --- leidinggeven --- Managers : communicatie --- communication --- departement Algemeen 09 --- personeelsmanagement --- Leidinggeven --- Communicatie --- Zakelijke communicatie --- Macht --- Communicatietechnieken --- Communicatieve vaardigheden --- Leiderschap --- Communicatietechniek --- Schrijven --- Tekst
Choose an application
Verschillen van mening worden vaak vermeden of weggemoffeld uit angst voor erger en escaleren vervolgens tot intense conflicten. Dat zijn dure grappen: werknemers gaan vaak slechter functioneren, melden zich ziek en hele afdelingen kunnen ontwricht raken. Wil men de in- en externe ontwikkeling van organisaties verbeteren, dan mag men conflicten niet uit de weg gaan. "Er mag gebotst worden binnen bedrijven", zo stellen de auteurs van dit boek, maar veel opvattingen binnen organisaties zijn conflictvermijdend en zijn daarom aan revisie toe. Het boek is een pleidooi om conflicten toe te laten in organisaties en daar de vruchten van te plukken, mits goed gemanaged door competente managers. Managers als conflictcoaches kunnen in dit proces een wezenlijke bijdrage leveren. Dit boek is gebaseerd op voorbeelden uit het dagelijkse leven van de manager. De auteurs ontlenen hun informatie aan mediation- en coachingsgesprekken en interviews met managers. Zij introduceren de competenties conflictvaardig, conflictmanagement en conflictcoaching. De principes van systeemdenken en conflictescalatie worden uitgewerkt in nuchtere interventies. Er wordt veel aandacht besteed aan opvattingen die manoeuvreerruimte bieden
Personnel management --- Labour conflicts --- coaching --- Social psychology --- conflicthantering --- arbeidsconflicten --- Didactic strategies --- Business policy --- E-books --- departement Algemeen 11 --- conflictmanagement --- 65.012.4 --- #KVHB:Arbeids- en organisatiepsychologie --- #KVHB:Coaching --- #KVHB:Conflicthantering --- #KVHB:Leidinggeven --- #KVHB:Management --- 366.41 --- Coaching --- Conflicten --- Conflicthantering --- Team personeel talenten crisis leidinggeven leiderschap coachen adviseren samenwerken gedrag --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- Leidinggeven --- Teamwerk --- Reflectie --- Management --- Bedrijfspsychologie --- Conflict --- Reflectie (onderdeel leerproces) --- Onderwijs
Choose an application
RAAD VAN STATE - & algemene beginselen & het annulatieberoep (beroep / annulatie) - toepasselijke regelgeving - afzonderlijk inleidend verzoekschrift - verder verloop van het geding zondervoorafgaand arrest inzake vordering tot schorsing - verder verloop van het geding na arrest inzake vordering tot staking - taalregeling - kosten en pro deo - bijzonderheden i.v.m. procedure(s) inzake verzet derdenverzet en beroep(en) tot herziening & het administratief kort geding - algemeen - schorsing - voorlopige maatregelen - intrekking en wijziging van kortgedingarresten - opheffing van de schorsing en de voorlopige maatregelen - dwangsom - tussengeschil(len) & model(len) & bibliografie
Administrative procedure --- Administrative remedies --- Procédure administrative --- Recours administratifs --- Belgium. --- 351.95 <493> --- 323.1 Raad van State --- raad van state --- belgie --- AA / International- internationaal --- BE / Belgium - België - Belgique --- 348.0 --- V6 - Droit administratif - Administratief recht --- 340 recht --- Administratieve rechtscolleges. Raad van State:administratieve afdeling--België --- conseil d'état --- belgique --- Administratief recht : Algemene werken en handboeken. --- Raad van State --- 351.95 <493> Administratieve rechtscolleges. Raad van State:administratieve afdeling--België --- Raad van State. --- Procédure administrative --- Administratief recht : Algemene werken en handboeken --- Administrative law --- Belgium --- departement Algemeen 08 --- bestuursrecht --- Droit administratif --- contentieux administratif --- Conseil d'Etat --- procédure
Choose an application
Het auteursrecht is overal, zelfs op de meest onverwachte plaatsen. Het is bovendien in volle evolutie. En het is een complexe rechtstak. Daardoor lijkt het auteursrecht soms op een mysterieuze cultus met bijhorende inwijdingsrituelen. Omdat het als leek en zelfs als niet-gespecialiseerde jurist geen evidentie is om diept in deze materie te duiken, heeft Kurt Van Damme het voor u gedaan. Dit boek loodst u veilig door de basisbeginselen en de grondstromingen van het auteursrecht. U maakt op een bevattelijke manier kennis met het Belgische auteursrecht in de boekensector in zijn meest actuele vorm. U verneemt hoe de wetgever de belangen van de rechthebbenden heeft verzoend met het algemeen belang. U wordt ingewijd in het auteursrecht en zijn wettelijke uitzonderingen, de uitgeefcontracten, de beheersvennootschappen en de handhaving. Ook reprografie, digitale kopie en openbaar leenrecht openbaren hun geheimen aan u. Het boek bundelt in een tweede deel bovendien de belangrijkste Europese en Belgische regelgeving die het auteursrecht beheerst.
Auteursrecht. --- uitgeven --- Europees recht --- Industrial and intellectual property --- Graphics industry --- auteursrecht --- intellectueel eigendomsrecht --- Copyright --- Droit d'auteur --- Books --- Law and legislation --- Belgium --- Europe --- 347.78 --- 347.78 <493> --- Droits d'auteur Auteursrechten --- Livres Boeken --- auteursrechten --- recht --- wetgeving --- intellectuele eigendom --- 396.27 --- Belgisch recht --- België --- 347.770 --- BE / Belgium - België - Belgique --- recht, auteurs --- recht, burgerlijk --- recht, intellectuele eigendom --- rechtsbescherming --- 347.7 --- Auteursrecht --- 347.78 Auteursrecht --- 347.78 <493> Auteursrecht--België --- Auteursrecht--België --- droit d'auteur --- propriete intellectuelle --- auteursrecht, recht op handelsnaam, merkenrecht, octrooirecht --- Industriële, commerciële en wetenschappelijke eigendom: algemeenheden --- Artistieke en literaire eigendom. Copyright. Auteursrecht --- departement Algemeen 09 --- Boeken --- Auteurswet --- Reprorecht --- Recht --- Mediarecht --- Wetgeving --- Boek --- Onderwijs --- Industrie --- Voorlichting --- Reclame --- Spionage --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport --- Communicatietheorie --- Belgique --- Livres --- Industrie et commerce
Choose an application
De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Deze evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders blijven stilstaan. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer. Er is nood aan verandering in de dagelijkse manier van werken van elke adverteerder. De kloof tussen de hedendaagse consument en de traditionele adverteerder stijgt dag na dag. Dit tijdperk is niet het einde van de advertentiemarkt, maar is het einde van de adverteerder! Dit boek biedt de oplossing voor deze uitdaging: een veranderingstraject van adverteerder naar Conversation Manager. De Conversation Manager heeft een frisse visie op hoe merken succesvol opereren in samenwerking met de hedendaagse consument. Converseren met consumenten staat daarbij centraal. Luisteren naar en converseren met consumenten is een noodzakelijk talent om u om te scholen tot een Conversation Manager. Het boek beschrijft aan de hand van sprekende voorbeelden en duidelijke concepten hoe een adverteerder zich kan omscholen tot een Conversation Manager. Tijdens het komende decennium zal duidelijk worden dat de meest succesvolle merken door Conversation Managers beheerd worden. Het blijft niet bij een theoretisch denkkader. Het boek biedt eveneens praktische tools om uw veranderingsproces binnen de 48 uur te starten. U vindt hier concrete tips om de bedrijfsstrategie aan te passen in de richting van Conversation Management. U vindt er tal van handige onlinetools die u helpen in uw nieuwe job : de Conversation Manager. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer. Er is nood aan verandering in de dagelijkse manier van werken van elke adverteerder. De kloof tussen de hedendaagse consument en de traditionele adverteerder stijgt dag na dag. Dit tijdperk is niet het einde van de advertentiemarkt, maar is het einde van de adverteerder! Dit boek biedt de oplossing voor deze uitdaging: een veranderingstraject van adverteerder naar Conversation Manager. De Conversation Manager heeft een frisse visie op hoe merken succesvol opereren in samenwerking met de hedendaagse consument. Converseren met consumenten staat daarbij centraal. Luisteren naar en converseren met consumenten is een noodzakelijk talent om u om te scholen tot een Conversation Manager. Het boek beschrijftaan de hand van sprekende voorbeelden en duidelijk concepten hoe een adverteerder zich kan omscholen tot een Conversation Manager. (Bron: covertekst)
Marketing --- Marketing en internet. --- Strategieën. --- Advertising. Public relations --- Consumer behavior --- adverteren --- consumentenmarketing --- consumentengedrag --- reclame --- e-business --- Mass communications --- marketing --- marketingplan --- online marketing --- 380.53 --- 650 --- 659 --- AA / International- internationaal --- Consumentengedrag --- Reclame --- Change strategie beleid cultuur verandering success gedrag communiceren social networking --- 369.4 --- 659.1 --- conversation management --- marketingstrategie --- Reclame - Public relations. --- Publicité - Relations publiques. --- Advertising. Public relations. --- 659 Reclame - Public relations. --- 659 Publicité - Relations publiques. --- 659 Advertising. Public relations. --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing. --- Theorieën en grondbeginselen. Management. --- bedrijfseconomie, reclame, algemeen --- Publiciteit, reclame, adverteren --- Management --- Business enterprises --- Computer networks --- Internet advertising --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing --- Theorieën en grondbeginselen. Management --- Reclame - Public relations --- departement Algemeen 10 --- communicatiewijze --- 366 consumentenaangelegenheden --- 658.8 marketing --- 693 Handelsreclame --- 65 management --- 658.8 branding --- e-marketing --- marketingstrategieën --- 369.1 --- 658.811 --- 658.81.5 --- 658.811 Sales management --- Sales management --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- Reclame. Advertising. Merchandising
Choose an application
Hoe stopt u de kracht van een persoonlijke dialoog in uw wervende teksten? Hoe zorgt u voor positieve aandacht? Hoe motiveert u uw lezer om te doen wat u vraagt? In deze openhartige handleiding krijgt u schrijftips die goed zijn voor extra aandacht en extra respons. Responscijfers in split run tests bewijzen dat de tips werken voor uw brieven en e-mails, voor wervende enveloppen en antwoorddocumenten, voor sterke advertenties. Maar de dialoogmethode versterkt ook andere tekstsoorten: van uw persbericht over uw PowerPointpresentatie tot zelfs uw vergaderverslag. Responscopywriter Mark Van Bogaert laat u strikt persoonlijk meekijken in zijn testresultaten. En tussendoor ook naar de 'mailigheid' die hij in zijn eigen brievenbus en mailbox vond. Zelf kijkt hij hardop naar die cases. Ze zijn gebaseerd op zijn vaak satirische besprekingen in verschillende communicatievakbladen.
Handelscorrespondentie --- Schrijven. --- Schriftelijke communicatie --- Nederlands. --- Nederlandse taal. --- Applied marketing --- presenteren --- commercials [oral or performed works] --- direct mail --- schriftelijke communicatie --- Dutch language --- zakentaal --- reclame --- idiomen --- Mass communications --- Stilistics --- Vaardigheden talenten communicatie communiceren --- 803.93 -06 --- 659.2 --- C4 --- handleiding --- taalgebruik --- 695 Communicatie --- Communication écrite Schriftelijke communicatie --- #KVHB:Marketing --- #KVHB:Schrijfvaardigheid --- #KVHB:Reclame --- 499.5 --- 808.1 --- 844.5 --- Schrijfadviezen --- advertenties --- communicatie --- e-marketing --- mailing --- marketing --- schrijven --- E110043.jpg --- Verkopen per post --- 659.2 Information work. Advisory and consultancy services --- Information work. Advisory and consultancy services --- 803.93 -06 Nederlands: taalzuiverheid; taalbeheersing --- Nederlands: taalzuiverheid; taalbeheersing --- Media en communicatie --- schriftelijke communicatie, notuleren --- Auteurschap. Literaire activiteit en techniek --- Correspondentie --- departement Algemeen 10 --- presentaties --- e-mail --- Media 316.774 --- Zakelijke communicatie --- Nederlands --- Schrijven --- Marketing --- Financiewezen --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie --- Tekst --- zakelijke communicatie --- communication [function] --- creatief schrijven
Choose an application
Peter Hinssen is een van de internetpioniers in België en Europa. Hij is een veelgevraagde keynotespreker over de hele wereld en zal in de tweede helft van 2010 speciaal adviseur zijn tijdens het Belgische voorzitterschap van de EU. Zijn nieuwe boek vertrekt van de stelling dat wij slechts halverwege de digitale revolutie staan. We gaan nu over naar het diepe deel van het zwembad. Het volgende stuk zullen we echt moeten zwemmen. Het gebruik van technologie is immers geen nieuwigheid meer. Digitaal is het nieuwe normaal. We zullen ons enkel kunnen onderscheiden door de intelligente manier waarop we met technologie omgaan. Over die attitude en de bijbehorende gedragsaanpassingen gaat dit boek.
Marketing. --- Technologie. --- Computer. Automation --- innovatiemanagement --- technologische innovatie --- Economic production --- Organization theory --- digitalisering --- computeranalfabetisme --- informatisering --- digitale technieken --- ICT (informatie- en communicatietechnieken) --- 65.012.4 --- 930.25:681.3 --- #SBIB:309H103 --- #SBIB:309H1720 --- #SBIB:316.334.2A554 --- BPB1011 --- Entreprise --- Innovation --- Technologie numérique --- 691 Informatiemaatschappij --- Technologie Technologie --- digitaal --- informatiemaatschappij --- internet --- internetmarketing --- 520 --- informatietechnologie --- innovatie --- technologie --- 658.8:004.738.5 --- 309 --- 369.1 --- maatschappelijke evolutie --- maatschappelijke veranderingen --- trends --- trendwatchers --- digitale samenleving --- massamedia --- 681.32 --- Digitalisering --- Innovatie --- Technologie --- informatieverwerking --- innovatie (veranderen) --- E-commerce --- Veranderingsmanagement --- Team personeel taelenten Management strategie success E-business --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- 930.25:681.3 Archiefwetenschap. Archivistiek-:-Computerwetenschap --- Archiefwetenschap. Archivistiek-:-Computerwetenschap --- Mediatechnologie / ICT / digitale media: sociale en culturele aspecten --- Informatiekunde, informatie management --- Partijen en strategieën in de onderneming: technologische verandering en zijn effecten op structuur en inhoud van de arbeidsposten --- Onderneming --- Vernieuwing --- Digitale technologie --- informatica, informatietechnologie --- sociale wetenschappen, maatschappelijk welzijn - maatschappijkritiek; algemeen --- Marketing - Marktonderzoek - Marktanalyse --- departement Algemeen 10 --- digitale marketing --- Trends --- Internet --- Trendwatching --- Automatisering --- Cultuursociologie --- digitale Technologie --- teknoloġija diġitali --- digitalna tehnologija --- digitaalitekniikka --- tecnología digital --- digitale technologie --- tehnologie digitală --- digital teknologi --- digitální technologie --- teknologji dixhitale --- цифрова технология --- digital teknik --- digital technology --- digitálna technológia --- ψηφιακή τεχνολογία --- tecnologia digitale --- ciparu tehnoloģija --- digitaaltehnoloogia --- technologia cyfrowa --- skaitmeninė technologija --- tecnologia digital --- digitális technológia --- дигитална технологија --- Digitaltechnologie --- digitalteknik --- innovation --- innovaatio --- innovazione --- novinka --- inovație --- innovazzjoni --- иновация --- innovatsioon --- innowacja --- jaunievedums --- innovación --- vernieuwing --- καινοτομία --- inovácia --- inovação --- иновација --- nuálaíocht --- innováció --- risi --- inovacija --- τεχνολογική καινοτομία --- teknologisk fornyelse --- industrielle Innovation --- technologische Innovation --- technológiai innováció --- inovação tecnológica --- innovación industrial --- innovación tecnológica --- risi industriale --- naujovė --- βιομηχανική καινοτομία --- technologische vernieuwing --- industrijska inovacija --- innovazione industriale --- tehnoloogiline innovatsioon --- priemyselná inovácia --- technologijos naujovė --- technologická inovácia --- innovation technologique --- teollinen innovaatio --- tehnoloģisks jauninājums --- fornyelse --- risi teknologjike --- inovație industrială --- teknisk innovation --- innovation industrielle --- teknologinen innovaatio --- teknologisk innovation --- industriell innovation --- technological innovation --- pramoninė naujovė --- industrial innovation --- технолошка иновација --- innovazione tecnologica --- průmyslová novinka --- tööstusinnovatsioon --- technická novinka --- tehnološka inovacija --- industriel innovation --- ipari innováció --- inovação industrial --- rūpniecisks jauninājums --- innovazione scientifica --- inovație tehnologică --- druh podniku --- virksomhed --- vrsta podjetja --- impresa --- företag --- врста предузећа --- вид на претпријатие --- vrsta poduzeća --- tip ta’ impriża --- ettevõtte tüüp --- επιχείρηση --- uzņēmējdarbības veids --- przedsiębiorstwo --- yritys --- type of business --- tip de afacere --- empresa --- предприятие --- Unternehmen --- onderneming --- typ podniku --- vállalkozás --- lloj i biznesit --- įmonės rūšis --- impresa collettiva --- φίρμα --- maatschappij --- impresa societaria --- Firma --- вид на фирма --- firme --- foretagende --- azienda --- дејност на претпријатие --- firm --- регистрирана дејност на трговско друштво --- ditta --- cég --- Unternehmung --- firmë --- firma --- kompanija --- äriühing --- tvrtka --- poduzeće --- 650.012 --- Trend --- Maatschappij --- cineál gnó --- teicneolaíocht dhigiteach --- 431 --- opleiding management --- formation management --- tipo di azienda --- Technologie numérique
Choose an application
Science policy --- HO (hoger onderwijs) --- wetenschapsbeleid --- onderwijsonderzoek --- School management --- Research on teaching --- Flanders --- klinisch onderzoek (farmacologie) --- medisch onderzoek --- biomedische wetenschappen --- 790 Wetenschapsbeleid --- E-books --- 720 Onderwijs --- wetenschappelijk onderzoek --- onderwijs --- onderwijsvernieuwing --- technologie --- Vlaams Gewest [gewest in land België - BE] --- 371 --- 351.854 --- Wetenschapsbeleid 001.893 --- Onderwijs 37 --- Ministerie van de Vlaamse Gemeenschap 353.11 --- BPB0906 --- Enseignement --- Profession scientifique --- Innovation --- Économie de la connaissance --- 378 <493-17> --- onderwijs - school --- Onderwijs --- Wetenschappelijk beroep --- Vernieuwing --- Kenniseconomie --- Hoger onderwijs. Universitair onderwijs --(algemeen)--Vlaanderen. Vlaams Gewest. Nederlandstalige Gemeenschap in België --- 001.891 <493-17> --- Recherche scientifique --- Vlaanderen --- 001.891(493-17) --- Wetenschappelijk onderzoek. Research. Onderzoekmethoden--Vlaanderen. Vlaams Gewest. Nederlandstalige Gemeenschap in België --- Wetenschappelijk onderzoek --- Wetenschappelijk onderzoek in Vlaanderen --- 378 <493-17> Hoger onderwijs. Universitair onderwijs --(algemeen)--Vlaanderen. Vlaams Gewest. Nederlandstalige Gemeenschap in België --- departement Algemeen 11 --- hoger onderwijs --- economia della conoscenza --- znalostní ekonomika --- teadmusmajandus --- ekonomija mmexija mill-għerf u l-innovazzjoni --- osaamistalous --- gospodarstvo temeljeno na znanju --- znalostná ekonomika --- ekonomi e dijes --- geilleagar eolasbhunaithe --- ekonomija znanja --- economia cunoașterii --- economía del conocimiento --- kenniseconomie --- videnbaseret økonomi --- економија базирана на знаење --- kunskapsbaserad ekonomi --- tudásgazdaság --- žinių ekonomika --- научно основана икономика --- οικονομία της γνώσης --- економија заснована на знању --- gospodarka oparta na wiedzy --- wissensbasierte Wirtschaft --- economia do conhecimento --- zināšanu ekonomika --- knowledge economy --- võrgumajandus --- digital ekonomi --- hospodářství založené na znalostech --- économie numérique --- zināšanu virzīta ekonomika --- digitale Wirtschaft --- digital økonomi --- knowledge-based economy --- net-economía --- digitaalinen talous --- vidensøkonomi --- na znanju vodeno gospodarstvo --- cibereconomia --- e-economía --- economia digitale --- economía del saber --- verkkotalous --- eEconomia --- digitaalne majandus --- e-economia --- teadmuspõhine majandus --- ψηφιακή οικονομία --- e-ekonomi --- η-Οικονομία --- teadmistepõhine majandus --- ekonomi e shtyrë nga dija --- knowledge-driven economy --- tietotalous --- znalostní hospodářství --- net-economia --- E-Wirtschaft --- tudás vezette gazdaság --- e-economie --- net-οικονομία --- economia do saber --- netéconomie --- žiniomis pagrįsta ekonomika --- economía digital --- sähköinen kauppa --- nieuwe economie --- економија основана на знаење --- економија на знаење --- e-økonomi --- economía electrónica --- mokslo imli ekonomika --- cibereconomía --- digitale economie --- uz zināšanām balstīta ekonomika --- internetøkonomi --- nätekonomi --- neteconomia --- tudásalapú gazdaság --- economia del sapere --- ekonomika založená na poznatkoch --- économie du savoir --- economia digital --- e-économie --- ekonomi e mbështetur te dija --- e-majandus --- ekonomija temeljena na znanju --- ekonomija żviluppata --- ekonomika založená na znalostech --- gospodarstvo znanja --- net-économie --- innovation --- innovaatio --- innovazione --- novinka --- inovație --- innovazzjoni --- иновация --- innovatsioon --- innowacja --- jaunievedums --- innovación --- vernieuwing --- καινοτομία --- inovácia --- inovação --- иновација --- nuálaíocht --- innováció --- risi --- inovacija --- τεχνολογική καινοτομία --- teknologisk fornyelse --- industrielle Innovation --- technologische Innovation --- technológiai innováció --- inovação tecnológica --- innovación industrial --- innovación tecnológica --- risi industriale --- naujovė --- βιομηχανική καινοτομία --- technologische vernieuwing --- industrijska inovacija --- innovazione industriale --- tehnoloogiline innovatsioon --- priemyselná inovácia --- technologijos naujovė --- technologická inovácia --- innovation technologique --- teollinen innovaatio --- tehnoloģisks jauninājums --- fornyelse --- risi teknologjike --- inovație industrială --- teknisk innovation --- innovation industrielle --- teknologinen innovaatio --- teknologisk innovation --- industriell innovation --- technological innovation --- pramoninė naujovė --- industrial innovation --- технолошка иновација --- innovazione tecnologica --- průmyslová novinka --- tööstusinnovatsioon --- technická novinka --- tehnološka inovacija --- industriel innovation --- ipari innováció --- inovação industrial --- rūpniecisks jauninājums --- innovazione scientifica --- inovație tehnologică --- professjoni xjentifika --- teknis-tieteellinen ammatti --- profissão científica --- profesion shkencor --- zinātnieka profesija --- personel naukowo-techniczny --- tudományos hivatás --- teaduseriala --- mokslinė profesija --- professioni scientifiche --- vědecký pracovník --- profesii științifice --- vedecké povolanie --- profesión científica --- научна професија --- научник --- scientific profession --- wissenschaftlich-technischer Beruf --- επιστήμονες --- wetenschappelijk beroep --- професия на учен --- videnskabeligt erhverv --- znanstvenik --- vetenskapligt yrke --- shkencëtar --- tieteellinen henkilöstö --- mokslininkas --- studioso --- ειδήμων --- επιστημονικό προσωπικό --- tudományos pálya --- tudományos személyzet --- teadlane --- mokslininko profesija --- scientist --- tudós --- geleerde --- personel shkencor --- personal científico --- personale scientifico --- vědec --- zinātnieks --- mokslo personalas --- savant --- scientific staff --- vědecký tým --- Wissenschaftler --- wetenschappelijk onderzoeker --- videnskabeligt personale --- επιστήμονας --- zinātnes darbinieks --- pessoal científico --- wetenschapper --- personnel scientifique --- znanstveni novak --- zinātniskais personāls --- scientifique --- Gelehrter --- sabio --- cientista --- teadustöötajad --- wetenschappelijk personeel --- vetenskapsman --- scienziato --- sakkunnig --- научен кадар --- tieteenharjoittaja --- vedeckí pracovníci --- tiedemies --- wissenschaftliches Personal --- científico --- истражувач --- научен работник --- εκπαίδευση --- Unterrichtswesen --- teaching --- mokymas --- poučevanje --- pedagogie --- vyučovanie --- undervisning --- mācīšana --- ensino --- utbildningsväsen --- enseñanza --- tanítás --- настава --- õpetamine --- opetus --- преподаване --- tagħlim --- insegnamento --- mësimdhënie --- školství --- nastava --- szkolnictwo --- предавање --- обучување --- výučba --- výuka --- obuka --- predare --- skoleuddannelse --- pagesë shkollimi --- поучување --- часови --- vyučování --- schoolopleiding --- podučavanje --- подучување --- skolväsen --- διδασκαλία --- poučavanje --- tuition --- Schulwesen --- ricerca scientifica --- научно изследване --- научно истраживање --- investigación científica --- cercetare științifică --- tudományos kutatás --- kërkim shkencor --- vědecký výzkum --- zinātniskā pētniecība --- wissenschaftliche Forschung --- badania naukowe --- videnskabelig forskning --- научно истражување --- znanstvene raziskave --- teadusuuringud --- vedecký výskum --- znanstveno istraživanje --- scientific research --- επιστημονική έρευνα --- riċerka xjentifika --- moksliniai tyrimai --- vetenskaplig forskning --- investigação científica --- tieteellinen tutkimus --- Седма рамковна програма за научни истражувања и иновации --- Програма за научни истражувања и иновации --- ФП7 --- znanstveni rad --- mokslo tiriamasis darbas --- Wissenschaftlicher Beruf --- teagasc --- taighde eolaíoch --- gairm na heolaíochta --- Économie de la connaissance
Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|